tidvis.

jag måste uppdatera lite. egentligen inte mer än av den anledning att jag bara känner för det.
tacos och mys med emelie och kim. skrattat oss igenom kvällen och jagat varandra med glasspaket och frysklampar. vad vore jag utan dessa två?
vi har även kollat på one three hill, hade kunnat lega uppe hela natten, men jag måste sova.
förmiddag imorgon.

för övrigt så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.
men skratta brukar vara lite av min grej.
pratade med annie och lotti igår också, god damn it vad jag saknar dessa tjejer.

jag ska sova nu, det återstår att se vad veckan erbjuder.
konsert på onsdag och fredag åtminstonde.
jag hoppas på lasange och mys med kattbebisar någon dag.
gosh vad tiden bara rusar fram, let's go to zanzibar!
då ska vi ha vad jag kallar en riktig semester.
god natt med er gott folk.

lars winnerbäck


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback