söndag.

det är söndag och jag är hemma i sandviken igen.
igår åkte vi till linköping på en riktig roadtrip.
poppade musik, skrattade, knäppte massa kort och hade en trevlig biltur till linköping.
väl framme hos victor blev det powernap, vin, flum, mera vin, konsert och uteservering.
idag återvände pärlan hemåt mot sandviken igen, en trevlig färd med allsång och skratt.
för att förtälja allt plockade vi även upp två liftare i västerås som skulle till österfärnebo.
en toppenhelg och jag kan sova glad och nöjd efter att jag idag gjort några medmänniskor en tjänst.


kvällen tillbringade vi på kims soffa såklart med en massa avsnitt av one three hill.
jag ska sova nu, fortfarande lika fundersam över när jag ska börja lyssna till mig själv.. på riktigt.
ska man behöva skriva en bok?
skämt och sido, sov gott med er.
imorgon kommer lönen in och det är imorgon även bara sju dagar kvar..
sweet. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback