måndag.

det är måndag igen och jag är på våväg tillbaka till verkligheten.
slut på soliga, lata dagar på stranden och i stugan. men veckan har varit bra!

avslutade veckan på bästa möjliga sätt med sommarfest i ginborn, dock var det enda dagen på veckan som solen vägrade visa sig, men vad gjorde väl egentligen det? ingenting.
min lördag var hur lyckad som helst och jag förstår inte hur vissa har fått begåvningen att få oss andra att konstant skratta, stort tack för en kanontrevlig kväll till alla kära vänner som var i ginborn. för er som missade det hela återkommer jag med foton en annan dag.

verkligheten och mycket annat kryper sig på sådär i hemlighet.. jag har börjat packa nu.
delar av mitt rum står i kartonger och väskor och så småningom lär jag väl ta itu med att skruva isär min säng.. packa ner stereon och ja.. säga hejdå lilla, men ack så omtyckta rum där jag spenderat det flesta av mina nätter under mitt 21 år långa liv. men nu har jag hett nytt rum med nymålade väggar, nylagt golv och en egendesignad väggmålning som väntar på mig några hundra meter härifrån.

det mesta annat kryper också närmare.. med stora efterlängtade steg och det är redan den tredje augusti.
om mindre än en månad åker vi, jag och min bästa vapendragare i alla kategorier som förövrigt även blir ett år äldre idag. grattis emelie.

sköt om er, jag ska fixa matlåda, byta om och packa lite mera..
/ peggy.

kommentarer
Postat av: Anonym

Hörre du, de är inte den tredje idag inte !! FJÄRDE, peggy, fjärde !! ;P

2008-08-04 @ 17:20:04

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback