lördag.

det är lördag. jag jobbar tolvtimmars.

jag var på lasse igår. jag blir så jävla lycklig utav det.
vi gick in i kön för gäster, vip och press. emelie jansson och sara hägglund stod på en lista för att få komma in på lars winnerbäck. stort.

jag har varit på 50års-fest..
kalas hos den familj jag spenderat mest tid med som barn efter min egen.

vet inte riktigt men hemvägen blev suddig, en bivärkning?
nog inte egentligen, bara en sjuk jävla längtan och saknad. allt på samma gång.
efter vad vet jag nog egentligen inte själv.
bara rädd för ensamheten.. och tvåsamheten.
trygghet?

jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig.
sista dagen imorgon, två veckor sen semester.
verkar inte bli något skåne, vill mest bara ha tillbaka elaka tomten.
vill bara ha tillbaka så sjukt jävla mycket just nu. godnatt.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback