31 augusti.

den sista augusti idag, imorgon kan vi alltså konstatera att det är den 1 september.
första september innebär att jag flyger iväg till afrika.

längesen jag uppdaterade nu.. vad har egentligen hänt?
dagar har gått och varit fyllda av bus, lek och alkohol.
gårdagen var den bästa lördagen på länge och vi hade hur roligt som helst!

försöker packa nu.. går lite sådär.
det där med packning har aldrig rikigt varit min grej, det sker oftast i sista sekund
när jag inser att jag faktiskt måste.
jag börjar lite smått ofta, sen dyker det alltid upp något roligare när jag inser att jag inte vet
vad jag egentligen ska ha med mig. illa!

har städat mitt rum idag, trottsade all min trötthet och insåg att jag måste göra det imorgon annars.
nystädat och rena sängkläder, härligt!

ska iväg på kalas till kimen sen, ganska snart faktiskt. oj vad tiden går.
måste duscha, borde packa lite men jag hinner nog inte båda så får prioritera duschen! :P
sen blir det mat hemma hos pappa tillsammans med emelie!
slänger in några bilder från gårdagens aktiviteter.
imorgon flyger jag! om vi inte springer på varandra imorgon så ses vi den första oktober.
ta hand om er så länge! jag trycker nog in ett inlägg imorgon om jag känner mig själv rätt..
och vid det här laget borde jag kanske göra det.. även fast det inte alls känns så vissa gånger.
SEMESTER!!



motståndare !our team! bäst i test!!smart ?
;Dpalestina party ?tappat.

kommentarer
Postat av: emmalu

red team wins!

2008-08-31 @ 21:59:00
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback