28 augusti.

igår var det onsdag vilket innebar vinfylla och kakfest.
jag och emma slog på stort gårdagen till ära, visade våra kreativa sidor och bakade kakor.
förfest hos niclas och fyverkeritittande från balkongen!

och idag är det alltså torsdag.. ligger fortfarande i sängen.
fryser lite om tårna. det blåser ute och jag känner inget större
behov av att behöva gå ut.

på lördag väntar alborgen sen fest!
ska bli sjukt kul att leka lite!
förövrigt är det mesta av hösten planerat vilket känns hur bra som helst,
och när hösten är över, när vintern tränger sig på så får jag flytta tillbaka till lilla
branäs och leka med dem jag längtat efter en hel sommar! vad mer kan man begära?

1-26 september - tanzania och zanzibar
26-29 september - berlin
12 oktober - 3 december - thailand





kreativitet by emma lu och peggy sue.




klokhet..

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback