20 augusti.

det är onsdag för alla er som funderar.. jag har faktiskt lite svårt att hålla
reda på dagarna när jag är ledig.
vaknade vid nio imorse, låg dock kvar i sängen och kollade på beck.

ligger dock fortfarande i sängen, kikar lite flygbiljetter till thai och sådär.
pratar med emelie och hittar på konstiga idéer som jag inte vågar genomföra.
sämst!!
nu kom posten, jag blir lika rädd varje gång. :P

var i kungsberg och tränade med storasyster igår, sjukt najs.
sen blev det att laga tacopaj och skvallra lite med tjejerna hos sanna.
ännu mera najs med tanke på att det är alldeles för sällan vi ses allihop nu för tiden.

tolv dagar kvar, osannolikt.
ska bli helt underbart!
kommer ju gå emelie på nerverna redan på flyget dit när jag inte kan
vara tyst och inte kan sova. ;P

linköping till helgen.. hälsa på victor och lyssna på lasse!
sen bär det kanske vidare till skåne eller karlstad för ett par dagar.
gah, sjukt rastlös nu. jag vill göra nåt kul, men folk jobbar, vädret är tråkigt och
jag vet inte riktigt vad som är roligt :P

jag återkommer väl kanske senare, jag förgyller  inlägget med en bild så länge.
vi kanske hade sjukt roligt i torsdags iaf. ;D


karusell på högsta nivå.  underbart tjejer.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback