15 augusti.

två dagar spenderade i stockholm.
backyard babies var bra, takida grymma!! 
igår åkte vi karusell och lekte en massa på gröna lund. sjukt kul! ;D
skratt och bus och övernattning hos kusinerna i sollentuna.

precis tagit mig en dusch och ikväll väntar lars winnerbäck i gävle.
tackar! hoppas på uppehåll och att solen kikar fram lite. vore fantastiskt.

jobbar hela helgen nu sen slutar jag för sommaren.. och snart väntar den bästa semestern..

magen kurrar, typiskt !
åh vad jag har mycket saker att se fram emot nu!!
tanzania, zanzibar, berlin och ett, två, tre, trettiotre så vips är det vinter och jag busar med älskade vänner i branäs igen!
men först och främst, lasse ikväll och sist men absolut inte minst roadtrip till linköping nästa helg för att träffa victor och gå på lasse igen.. vi har ju faktiskt fått en varsin biljett till ikväll.

sköt om er gott folk.
jag ska ringa annie larsson. puss.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback