12 augusti.

åter en dag på jobbet, trött idag. hua.
jobb imorgon sen får jag åka bort ! bara imorgon kväll och på torsdag men det räcker.
sedan jobb fredag till söndag sen är jag ledig fram till i december nån gång.
hej och välkommen semester.

nu ska jag fixa en sak, en försenad present.
men även sena saker är bra saker. se bara på mig som kikade ut till världen arton dagar försent!

13-14 augusti - backyard babies, takida och gröna lund.
15 augusti - las winnerbäck i gävle
23 augusti - linköping linköping linköping, lars winnerbäck och hälsa på victor
1 september - hello africa ;)
 
däremellan ska det förhoppningsvis även bli en roadtrip till skåne, karlstad eller nåt annan trevligt ställe.
hejdåfester plus artonårsfest för kimen. och ja, you name it. jag är ledig i två veckor snart och gör helt enkelt vad jag känner för!

nej nu ska jag ta mig i kragen, packning, träning, 25årstårta och pyssla ihop en present står på schemat.
jag borde powernapa, eftersom jag antingen sover halvt över bordet eller pratar så mycket för att jag inte ska somna så skulle mina arbetskamrater uppskatta om jag lägger mig tidigt ikväll. men det brukar ju gå sådär med det :P
borde även tvätta.. men jag har ingen tvätttid och ingen bil så jag kan åka hem till pappa. typiskt.
nej uppryckning nu, jag återkommer säkert senare.


kräftan.
Moderlighet, vilket ger stort behov av att sköta om andra. Impulsiva och möjliga att påverka. Känslighet och omtanke, vilket kan övergå i överkänslighet och självömkan. Kräftor är otroligt hemkära och de älskar sina närmaste med fel och brister och tål inte att någon kritiserar dem. Kan utåt sett verka hårda och självsäkra, men är i själva verket känsliga och extremt lättstötta. Gott minne, hög intuitiv förmåga och fantasirika. Tendens att bli osjälvständiga i sina åsikter. Känner ofta bekymmer utan egentlig anledning. Romantiska och varmhjärtade och ofta goda föräldrar.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback