1 månad.

om en månad sitter jag och emelie på ett flyg till tanzania!
idag ramlade biljetter och färdhandlingar ner i brevlådan.
ska bli så sjukt spännande!!

har tillbringat ett par dagar i stugan nu, härligt härligt!
sol, bad och båtåkande. jag blir som ett barn igen när jag får
åka båt i dom stooora vågorna. underbart och roligt! :D

imorgon är det fest av rang, ginborn nu kommer jag och emelie
och en hel hög av kära och underbara vänner! peppat!

ikväll blir det tacopaj, sen följer jag nog med storasyster och hennes två karlstadsvänner
till chricken en sväng och myser med mina kattbebisar.

förövrigt är hela mitt hus ett smärre kaos, fattas möbler som pappa hämtat
och mamma har plockat ihop saker så det mesta står i lådor. imorgon ska hon börja flytta.
det enda som är sig likt, stökigt på sitt charmiga sätt som det alltid är det är mitt rum.. 
fast jag lär väl antagligen också ta tag i det där snart och börja plocka lite. 
bor snart två hundra meter härifrån i en lägenhet, lämna över mitt barndomshem där jag spenderat mina senaste 21 år till en annan familj.
jag har målat klart mitt rum i lägenheten åtminstonde. det blev fint.
hinner väl inte spendera allt för mycket tid där innan jag reser iväg, men det känns ju alltid bra att ha en säng som står och väntar på en när man väl återvänder hem för ett par dagar.
 
nej nu ska jag ta mig en dusch, imorgon är det somsagt fest och jag är minst sagt taggad. 
för övrigt hoppas jag få besöka mina favoritpojkar i skåne och kära vänner i värmland innan jag flyger iväg till otaligt med stjärnor och söta lejon. ta hand om varandra.
puss o kram / peggy.

kommentarer
Postat av: Emelie

ganska kompiskt faktist, jag skrev blogg.

sen nu när ja läste din blogg så upptäckte jag att

vi andvänder typ samma ord i samma sammanhang.

haha, ganska bra gjort de :p

2008-08-01 @ 21:48:15
URL: http://emeliejansson87.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback