tråkigt.

jag har tråkigt.
om du aldrig träffat världens mest uttråkade människa så välkommen hem till mig,
här är jag! rastlös, uttråkad och ännu mera rastlös.

jag vill hitta på nåt kul! eller bara snacka lite skit.
men alla är far away och emeliesen jobbar. attans!
imorgon ska jag ta på mig mina trasiga springskor och springa iväg!
på torsdag ska jag köpa mig ett par hela springskor och springa iväg ännu mera!

gah. det blir inte bättre av att jag har tusen olika drömmar och ännu flera idéer om vad jag vill göra till hösten.
hej beslutångeset hur löser jag det här?

krama mej sverige. nej förresten, krama mej jag saknar dej.
uh, jag tror teven ropar mitt namn. inte!!
hejdå.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback