tisdag.

igår var jag och emelie till hamrånge.
hälsade på min farmor och hälsade på emelies bror och pluttbebisen.
och så busade vi med massa söta kattbebisar. :)

en trip till stan och fixat lite saker har hunnits med idag.
betalat räkningar nu vilket alltid är lika kul. inte.
typiskt. mina favoritgodisar jag fick av emelie är slut.
men jag kan köpa flera när jag och papi ska ut o flyga ;D

nu väntar jag på att mami ska komma hem så ska vi åka och handla.
blir väl jag som får laga mat ikväll antar jag, numer jag som är husets stjärna på matlagning.

och snart får jag börja träna mina orienteringskids igen, roligt !
börjar bli rastlös nu när jag inte får leka nåt på dagarna :P haha.
ta hand om er, nu ska jag lyssna om herr hål i kinden har skickat nån bra musik eller inte.
/ peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback