sista april.

vakna med en halvt igensvälld hals klockan sex imorse när klockan ringde och insåg att det inte riktigt var min dag att springa runt på äventyret.
gick och la mig och sov igen i hopp om att bli bättre men icke.
besökt farbror doktorn som var en tant för mina utslag och blev skickad till hus inom snar framtid.
hon gjorde inget åt halsen för det inte går att bota med penicillin så jag får gott hoppas det går över av sig själv snart. fick åtminstonde nummer till en läkare i gävle som tydligen är king på vaccinationer vilket kan vara bra om man ska besöka lejonen.

får se vad kvällen erbjuder, otippat att jag blir sjuk när det vankas grill, chill och öl?
nej, det är väl ungefär som vanligt. sjuk så fort det händer något. tackar inte.
bitterhet. hoppas på att vara pigg och kry till lördag.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback