plektrum.

igår var det quiz med mea lu och trikåpojkarna.
vi var inte bäst men jag hade åtminstonde ett plektrum. wierd.

idag säger vi hej och välkommen träningsverk!
jag som löptränat en gång på fyra månader åkte igår till högbo för att träna med mina orienterare.
eftersom jag insett att det mesta sitter i psyket så följde jag ju med och sprang intervaller.
kanske inte det mest genomtänkta beslutet, men sprang gjorde jag trots att mina skidlärarlår sa ifrån efter första intervallen. men som sagt, det sitter i skallen så jag bet ihop och sprang lika länge som de andra.
gosh, det fick jag ju lida för idag! :P

fått lunch hos mormor och morfar.
konstaterat att min träningsverk är så illa att mormor 75 går bättre än mig.
hjälpt morfar med datorn och internet, även konstaterat att det är lättare att lära sig saker som barn än när man är 80 år, och då även när det gäller att lära sig saker om datorer.
men dom är söta som vill lära sig! :)

för övrigt så är det solsken ute, makes me happy.
senare ska jag på kalas, en av olivias fyra extra mammor måste ju åtminstonde infinna sig på plats när flickan fyller tio år ! :)

beslutångest inför höstens val kommer infinna sig hos mig inom kort känner jag.
jag får ringa en söt, lite klokare vän som kan hjälpa mig att konstatera vad jag egentligen borde göra till hösten.
jag anar vem, men jag vet inte än.

jag vill se på lejon och sola på zanzibaaaaar :D
adjö på er. / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback