örebro.

snart bär det av på en roadtrip till örebro med flickorna bus från sandviken.
hälsa på fröken hallberg, allt kan ju bli sådär lagom skoj och tappat när ingen av oss träffats på flera månader!
ska även klämmas in en fika med fröken helgesson och såklart en dejt med annie larsson! ;D

men först av allt ska jag få gå på kalas o äta tacopaj för emelies mamma fyller år.
nästa helg åker jag till val diesere en vecka vilket känns lite lagom skoj faktiskt ;)
och efter det är det en helt tom vecka sen blir jag verkslusk igen. pengar pengar.
en roadtrip till nåt trevligt ställe skulle ju hinnas med där emellan faktiskt :) tåls att fundera på !

och på söndag flyttar stjärnornas stjärna, storasyster hallberg, härifrån.. sweet för henne tomt för mej :)
men röksignalerna funkar nog till italien också!
nej nu ska jag fixa det sista!
jag återkommer :)
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback