femte april.

jag är inne på sista veckan. vi är inne på sista veckan.
jag är jag. ingen annan, jag är inte du och jag är inte min kusin.
jag längtar efter emelie och jag är glad att jag har annie.
jag längtar hem. fast hem hem aldrig finns mer.
jag saknar soffan. soffan som var min precis när jag ville.
jag saknar han. för att jag fick må precis hur som helst och han alltid gjorde mig glad.
jag lyssnar på lars. mest för att allt är så genomtänkt om man bara låter sig själv tänka igenom det.
jag ringer ett samtal eller faktiskt två. för att jag vet att jag inte borde men samtidigt saknar dig av ragn.
jag har en mamma och en pappa fast inte längre alls den trygghet jag skulle behöva.
jag har en elak tomte som torkar tårar och är min och ingen annans.
jag har skakat rumpa till alla favoriter från bästa sommaren hittills. tack johanna och tack maria.
jag saknar allt och jag saknar inget. jag saknar att bara ha nån som förstår genom att bara se.

du fattas mig.


kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag har svårt att somna så jag klickade runt lite bland alla bloggar och hamnade här. Tänkte bara lämna ett spår efter mig och säga godnatt!

2008-04-05 @ 03:30:08
URL: http://TUMADRE.blogg.se

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback