bubbly.

okej, det är måndag.
jag har jobbat på äventyret vilket verkligen inte var igår.
jag har även lekt med svampdamp-emelie som är en av dom bättre jag känner!

imorgon ska jag jobba på fritids, det blir nog en mycket trevlig dag tror jag.
ska även skriva en lång förklaring till kommunen om att dom ska dra tillräckligt med skatt så jag slipper betala nån jävla restskatt nästa år igen.
jag antar att dom inte förstår en kort förklaring, så det blir nog bäst med en lång.
men jag har betala restskatten och mitt sparkonto ligger på massa plus ändå vilket känns ohyggligt bra med tanke på alla drömmar som finns till hösten.

en vecka kvar sen blir jag verkslusk igen, kommer bli en lång sommar.
men förhoppningsvis kan jag göra en massa bus på mina lediga veckor..
en av dom är nog redan planerad. hej och välkommen till skåne!

jag måste sova, ska ju trots allt upp tidigt imorgon.
sedan blir det nog en trip till gävle för fröken svår och fru hjärter dam så kan jag förhoppningsvis få tag på den mp3 som jag jagade runt halva världen idag.
förövrigt har jag även varit på min favoritaffär idag, det vill säga ikea.
så nu har jag världens nyaste och finaste sängkläder i min säng. :)
godnatt med er. / peggy

kommentarer
Postat av: Emelie

men hallå i stugan!
de är väl endå DU som är svampdamp !!!
blanda inte i mej i ditt dampsvampande :p

2008-04-29 @ 10:23:05
URL: http://emeliejansson87.blogg.se

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback