alperna.

jag är nu hemkommen efter en vecka i snöiga, soliga, franska alper.
jag har åkt skidor i överflöd tillsammans med papi och kusinvitamin.
tackaaar!

jag kom hem vid arton igår, så efter jag o emelie matat magen med lite av mammas potatisgratäng så tog vi en trip med pärlan och lakritskillen för en glass på donken och sedan för en trip till lingbo. hej skogen.
hämtade lena och richard från en 60årsfest, bra sysselsättning för en nykter lördag med tanke på hur mycket skratt det innehöll. gosh, jag ska nog aldrig bli gammal. :P

i veckan väntar jobb på äventyret, wiho, det var inte igår!
och på tisdag ska jag leka fritidsfröken och ha idrott och grejjer med kidsen!
me like! ska även träna mina orienteringskids på tisdag. :)

nu ska jag vinna över min stjärna i alfapet.
jag återkommer en annan gång.
adjö på er.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback