19 april.

fredag, jag har tillbringat dagen med allt annat än att packa.
började med en trip till åhléns, handlade några filmer och tanken var att sen åka hem och packa.
istället åkte jag till emelie, byggde lego och busade i massor med isak för att sedan följa med familjen jansson på ett äventyr till hedesunda. emelie kör, lena skriker vägval från baksätet vilket inte slutar rätt alla gånger men vi kom fram och fick ta vårens första riktiga fika utomhus. hej landet, lugnt och tyst och inget oväsen. fantastiskt!

när jag väl var hemma igen stog tjejerna redan och väntade i bilen på gatan så det var bara o hoppa in i nästa bil och åka till valbo och handla födelsedagspresent åt johanna.
när talang var slut och magen full av tacos insåg jag att det kanske var bäst att packa.
jag hoppas jag fått allt med mej, skidor, hjälm och ryggskydd är nerpackat så jag klarar mig nog.

emelie har precis åkt hem, telefonen är full att massa ny musik och pappa kommer och hämtar mig klockan fyra imorgon bitti. lovely! or not.
men jag får åka bort en vecka och det gillar jag.
för övrigt mår jag lite sådär, men det finns alltid val.. (emelie vet allt om val-ar) 
jag väljer att le och skratta och det går bra, men det är jobbigt att se andra ledsna.

jag återkommer lite äldre och lite klokare om en vecka ungefär. ta hand om varandra så länge.

i'm yours
.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback