13 april.

helgen är över och jag är hemma i sandviken igen.
en helg spenderad i örebro tillsammans med vänner från alla håll ungefär.
rolig helg med fest, god mat och filmmys hemma hos annie.

nu väntar en vecka i sandviken, inga planer överhuvudtaget så vi får se vad som sker.
ett besök hos farmor skulle göra henne glad så det är inte omöjligt att jag åker dit en dag.
kramas med minstaste kusinvitamin och busa med lite kids ! det gillar jag!

för övrigt är väl det mesta sig likt fast ändå inte, börja finna mig i läget att vi bara bor två stycken i detta
hus numer vilket alltid känns lika underligt när man kommer hem igen. 
jag ska ta och laga lite mat, magen kurrar. typiskt!
sköt om er. jag saknar dej.
/ peggy plutt.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback