vacker och lugn.

idag fick jag sova länge, jag har ätit lunch nu och gör för stunden ingenting.

på lördag lämnar jag sandviken för skidåkning och utbildning i idre, pjäxorna står och väntar här bredvid mig i vardagsrummet. jag måste köpa lite nya kläder för att överleva vinterns kyla som kan förekomma, tänkte ta med mig pappa och shoppa lite nån dag.

det är fint väder ute, jag borde vara ute och göra något latjo men jag känner inte riktigt för det.
jag borde diska också, känner inte riktigt för det heller så därför får det vänta.

jag ska klara en hel vinter utan emelie.
det kommer bli tomt, konstigt och dyra telefonräkningar.
nästa år ska vi åka till solen och flyta runt i varma hav.

snart är det jul också, jag vet en enda julklapp.
det kommer bli den bästa av alla och är till min mormor och morfar.
nu ska jag springa över till grannen o fika. / peggy



kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback