stjärnor.

nu har vi beskådat stjärnorna jag och emelie.
måste ju hitta på nåt att sysselsätta sig med medan hon röker.
jag har googlat och läst lite för fröken så hon kan sova gott nu.
hej fysik !

nu har jag spelat samma fyra låtar hela dan idag, undra om det är dags att lägga till nåra fler i listan?
haha, äh me like.

imorgon är jag ledig !
egentligen skulle jag ju kunna spela ps2 hela natten, eller åtminstonde halva.
hösten är över, eller det kanske inte är vinter än? jag vet inte.
åtminstonde har det varit en höst över förväntan, höstar brukar kännas ensamma, gråa och mindre bra.
jag har haft två roliga månader här på storgatan, jag kommer sakna dom i vinter.
fast sakna med en leende på läpparna. det är alltid bra att sakna något med ett leende, det får dig att må bra trots att det faktiskt är en saknad. underligt men sant, ungefär lika underligt som att en av stjärnorna vi ser på himlen kanske egentligen inte finns.
sov gott med er. puss / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback