söndag eftermiddag.

det är en klassisk söndag fast lite ensammare.
kala fick vara pizzakompis idag vilket också fungerade bra!
nu väntar jag på andra avenyn och på att bästa emelie ska komma hem.

gårdagens lagfest vara av hög rang och den kunde väl inte bli så mycket bättre.
body tequila, singstar och en överbefolkad tvåa på stenkumlet.

imorgon ska vi ner till uppsala.
hej lasse med vänner!
det blir guld värt hoppas jag.

jag borde nog egentligen kolla hur min telefon mår som fortfarande ligger isärplockad på elementet.
igår mådde den inget vidare iaf, men man når mig på mitt vanliga nummer som vanligt igen så ni kan lägga ner röksignalerna. dom var svåra att förstå!

i veckan ska min bästa åka till luleå, det kommer vara ensamt här hemma.
tomt och ensamt och jag undrar vad jag ska sysselsätta mig med för nåt.

kvällen erbjuder åtminstonde andra avenyn i massor och en massa onyttiga saker.
vinter snart, det kommer bli en omställning.
jag ska lyssna lite musik nu. spelar samma låtar om och om igen och tröttnar aldrig.
/ peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback