snöänglar.

bastu, tunnbad och snöänglar igår.
efterfest och fullt överaltt.

hungrig som bara den, ska nog äta lite mat.
ikväll kommer emelie hem. vi ska titta på andra avenyn såklart.

snart är det på riktigt.
vill ha tillbaka min telefon innan jag åker på utbildning, om jag äns får tillbaka den.
lär ju kanske köpa en ny. då blir det hej inget abonemang och ännu mera hej drullerförsäkring. :P

igår jobbade jag hela dagen, tomas och hans kid var i högbo och skulle på utflykt men det slutade med att lukas som han heter ville jobba med mej så tomas fick åka skidor ensam.
så igår var det jag och lukas 4 år som var radarparet på bruket :)

nej nu blir det mat till magen.
/ peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback