memories.

igår alltså konsert i uppsala.
man blir glad, och allt känns bara bra.
jag fick höra tidvis, du gamla fria nord och kom änglar. vad mer kan man begära?

allt kryper närmare, det börjar bli mer och mer verklighet och jag flyttar faktiskt snart.
i april är jag hemma igen, hur det blir då får jag ta då.
jag drömmer lite smått men det får man väl göra antar jag?

imorgon ska jag och äventyrets andra stjärnor äta tacos här hemma.
emelie åker till luleå imorgon, jag bli ensam enda till på söndag.
jag är ledig hela veckan utom lördag så jag vet inte alls vad jag ska hitta på faktiskt.

nu ska jag åtminstonde kolla om de finns nån trevlig kryssning i december.
och sen ska jag ta mig en dusch, nyss varit på balkefors och tränat lite med linnet.
sen väntar städning av svinigaste lägenheten ever. tackar inte.

ta hand om er! / peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback