22.44

idag var det roligt att träna. småkallt och snöigt, men kul!

jag ska sova nu, första natten ensam i lägenhet för min del.
verkar dåligt, maria sov här inatt eftersom hon bor i falun numer.
ska ringa kompis när jag lagt mej så jag får säga gonatt till nån :)

imorgon ska jag följa med stjärnan in till gävle när hon ska röntga knäet, upp i ottan ska vi.
sen ska hon och jag åka och hälsa på världens bästa farmor.

på lördag ska jag och övriga äventyrare bada tunna och hitta på en massa bus!
tackaar.

snart flyttar jag, det blir nog bra.
kommer sakna en del av det här hemma, sakna vänner, våra söndagar och storgatan.
när jag kommer tillbaka i april så finns nog det mesta kvar fast bara lite mer annorlunda än nu. 
sov gott med er / peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback