12 timmar.

precis hemkommen från jobbet. tolv timmars arbete idag. sånna dagar har jag gjort många detta år, men det är inte varje gång det har regnat och snöat konstant och man dessutom tillbringat tolv timmar utomhus.
hej frusen!

nu sitter jag och kramas med elaka tomten och lyssnar på musik. tittar på idol utan ljud och önskade att min sambo skulle vart hemma. min telefon ligger isärplockad på elementet och gillade tydligen dagens väder mindre än mig, jag vill ringa!

jag flyttar snart, jag lämnar all min trygghet för att förhoppningsvis hitta en ny. nej, för att hitta en till, för den trygghet jag har kommer alltid finnas kvar, alltid vara kvar att komma tillbaka till. tack och lov.

det känns inge bra idag, det känns bara jobbigt.
det mesta och inget.
nästa vecka åker min andra hälf till luleå, det kommer bli ensamt här hemma.
väldigt ensamt faktiskt.

imorgon väntar äventyret på mig igen, det känns opepp som tusan. jag vet precis vad som väntar och hur tidigt jag måste börja. allt på grund av detta väder. tackar inte!
jag ska nog spela lite betapet nu precis som man alltid gjorde förra hösten.
ta hand om varandra. / peggy


dagens positiva gavin degraw - belief

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback