06.04

dagen börjar som ett helvete. jag kliver upp när stereon börjar spela lasse i tron om att klockan är kvart i sex.
tror ni att jag eller någon annan tänk på att kanske ställa om även stereon till vintertid? NEJ jag kliver upp kvart i fem. det vara bara att lägga sig i sängen och vila en timme. i övrigt har jag sovit som skit hela natten.

jag har avbetalning på en telefon som inte fungerar, jag hoppas att den börjar fungera till eftermiddan.
annars når ni mig med röksignaler.
det väntar en hel dags slit och krångel tack vare snön och det känns oppep as hell!!
som belöning väntar en lagfest ikväll, jag kommer väl somna med huvudet i maten men då är jag ju åtminstonde med på festen iaf.

nej, nu ska jag äta frukost.
ha en bra dag, min kan bara bli bättre.
/ peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback