nyårsafton.

det är nyårsafton och jag har haft mina första skidlektioner.
hur roligt som helst har det varit !!
ikväll jobbar några av oss, bland annat jag och annie larsson.
vi är ett jäkla team så kvällen blir nog helt okej endå!

tvåtusensju är därmed över om några timmar alltså.
det har varit ett lärorikt år på alla sätt och vis.
hur roligt som helst har det varit och jag ser tillbaka
på det hela med ett leende på läpparna.
klart det varit jobbigt ibland, men med stjärnor som mina så tar
man sig upp igen.

nu ska jag sätta på lite musik och ta tag i disken innan
annie larsson och hennes tjejer kommer hit !
gott nytt år på er.
hejdå 2007. / peggy


kommentarer
Postat av: SimpleGirls

Gott nytt år!

2007-12-31 @ 17:07:34
URL: http://SimpleGirls.blogg.se

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback