lördag.

jag är somsagt ledig idag också.
lite småtrist fast ändå skönt, det regnar i massor ute.
deppish.

jag har myst i soffan mest hela dan, varit ute och motionerat lite i regnet även.
för er som känner mig väl blir ni nog inte speciellt förvånad över att jag
legat i soffan och lyssnat på musik, kollat på hitta nemo och kollat på pippi.

snart slutar emma och jobba, jag ska laga mat till dess hade jag tänkt.
kvällen erbjuder nog en förfest här med annie larsson, hennes tjejer, emma och singstar.
sen ramlar det väl kanske in en eller annan till, det vet man ju aldrig.

imorgon ska jag jobba, det kommer nog bli en lång dag om regnet öser ner som idag. fy!
jag längtar efter minusgrader och massa snö.
också efter skåningarna som tänker komma hit och härja lite nästa år såklart. :)
det blir roligt!
på återseende. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback