glasyr.

idag har jag, emma och annie haft glasyr på alla våra pepparkakor.
det är drama i pepparkakslandet numer.
och istället för en gran har vi pyntat älghornet som står på den öppna spisen.
pepparkaksboris hänger i köksfönstret nu också. hej julen!

jag har hämtat ett paket i sysslebäck som mamma hade skickat,
julklappar till mej, och en julklapp från elaka tomten :P

dagen till ära har jag och annie raceat bob, vi var dåliga men det var roligt.
och att ha roligt är det ända som räknas.

för er som inte riktigt vet vad ni ska göra nu så kan ni läsa texten till tidvis
med lars winnerbäck. jag förstår inte riktigt hur allt bara kan passa in så bra.
det är min låt.

jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, så mycket om ingenting alls.
men jag avslutar det hela med att jag ser fram emot när skåningar
kommer hit och gör lite väsen :D
sov gott med er gott folk. / peggy




kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback